Naar hoofdinhoud

Hoera! Onze bewustwordingscampagne ‘Door de ogen van’ heeft de European Excellence Award gewonnen in de categorie beste campagne Benelux en Frankrijk. Een prachtig compliment voor alle hoofdrolspelers!

De European Excellence Award is een Europese vakprijs voor pr & communicatiecampagnes. ‘Door de ogen van’ was genomineerd in de categorieën ‘Contentmarketing’ en ‘Beste campagne Benelux’.

Compliment

Op 29 november werden de winnaars bekend gemaakt. Ingrid den Hertog van het Bartiméus Fonds: ‘Het was een prachtige avond, met een heel mooi resultaat. Beste campagne Benelux en Frankrijk, wat een compliment voor alle hoofdrolspelers die zo open en eerlijk laten zien hoe zij alles uit hun leven halen wat erin zit. En wat geweldig dat onze inzet om meer begrip te creëren voor leven met een visuele beperking ook op Europees niveau erkenning heeft gekregen!’

Door de ogen van

Samen met de samenwerkende Nederlandse organisaties voor mensen met een visuele beperking lanceerden wij op 3 juni jl. de campagne ‘Door de ogen van’, waarin mensen worden uitgenodigd het leven eens te bekijken door de ogen van iemand die slechtziend of blind is. Op de campagnewebsite doordeogenvan.org zijn vier korte video’s te zien en inspirerende verhalen te lezen van mensen met een visuele beperking die heel bijzondere dingen doen, en heel gewone. Precies zoals zij dat willen, omdat ze hun eigen weg kiezen en vol in hun leven staan.