Online marketeer
(28-36 uur p/w)
Om onze ambities te realiseren wil het Bartiméus Fonds de inkomsten uit fondsenwerving vergroten. Daarvoor is een stevige online marketingstrategie onmisbaar. Wil jij vol enthousiasme deze groei meehelpen realiseren? En wil je bijdragen aan een inclusief Nederland, ook voor mensen met een visuele beperking? Dan word jij misschien wel de nieuwe online marketeer bij het Bartiméus Fonds!
Wat bieden wij jou?
- Een uitdagende functie binnen een betrokken team.
- Veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid.
- Een functie voor een belangrijk, maatschappelijk doel in een prettige werkomgeving op een mooie locatie in Zeist.
- Een halfjaarcontract met het uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
- Goede arbeidsvoorwaarden met een marktconform salaris (CAO Gehandicaptenzorg), schaal afhankelijk van kennis en ervaring. Een eindejaarsuitkering vormt onderdeel van de arbeidsvoorwaarden.
- Hybride werken is mogelijk; er is sprake van een thuiswerkvergoeding en een reiskostenvergoeding woon/werk.
- Opleidingsmogelijkheden.
Wat ga je doen?
Als online marketeer kun je in deze veelal aansturende functie vlot schakelen tussen strategisch en operationeel niveau. Ervaring hiermee is een pré.
Je bent verantwoordelijk voor het bedenken, ontwikkelen, coördineren en uitvoeren van onze online marketingstrategie en online campagnes. Samen met het team fondsenwerving en team communicatie vertaal je de strategie naar concrete plannen en online campagnes. Je monitort lopende acties en stuurt op conversie optimalisatie voor het maximale resultaat: zoveel mogelijk donateurs werven en behouden.
Je bent data gedreven en onderbouwt hiermee jouw keuzes en advies voor de realisatie van conversie en de acquisitie van nieuwe doelgroepen.
Je optimaliseert de online kanalen van het Bartiméus Fonds en bent op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen. Die kennis deel je graag met je collega’s. Daarnaast kom je proactief met ideeën om meer duurzame leads te genereren en ontwikkel je samen met team communicatie een online content kalender. Tot slot verzorg je samen met een communicatiemedewerker een deel van de content.
Wat breng je mee?
- Een relevante afgeronde opleiding op HBO niveau en minimaal 5 jaar actuele ervaring als online marketeer. Ervaring bij een non-profit organisatie is een pré.
- Ruime ervaring met WordPress, social advertising en web analytics tools.
- Ervaring met marketing automation tools.
- Ruime ervaring met SEO en SEA optimalisatie.
- Een flinke dosis creativiteit en je weet hoe je een fondsenwervende boodschap scherp kunt krijgen.
- Je bent bekend met videomarketing en hebt enige ervaring met het creëren en plaatsen van videocontent.
- Je loopt warm voor ons werk en wilt je graag sterk maken voor mensen die slechtziend of blind zijn.
- Je bent enthousiast en met je positieve instelling werk je goed in teamverband. Maar ook zelfstandig werken is voor jou geen probleem.
- Inclusief werkgeverschap is voor ons belangrijk. Als je zelf een visuele of andere beperking hebt zien we je sollicitatie graag tegemoet.
- Je bent het aanspreekpunt voor onze online partners (marketing bureau en websitebouwer).
- Heb je een (visuele) beperking? Voel je van harte uitgenodigd om te reageren.
Enthousiast?
Stuur je CV en motivatiebrief naar Caroline de Jong, officemanager: cdjong@bartimeusfonds.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Remke Brand, hoofd fondsenwerving tel: 06 12 33 56 79.
Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld, delen wel!