Regionale fondsenwerver/voorlichter Gelderland

In eerste instantie betreft het een tijdelijke functie voor 1 jaar ter vervanging van ziekte, voor 24 uur per week.

 
Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de jaarlijkse huis-aan-huiscollecte in de regio Gelderland.
  • Je zorgt voor de op- en uitbouw van het netwerk van vrijwillige collecte organisatoren, (wijkhoofden) en collectanten in de regio, volgens jaarlijks vastgestelde doelstellingen.
  • Je bindt nieuw geworven collectevrijwilligers.
  • Je bent aanspreekpunt voor collectevrijwilligers in de regio.
  • Je geeft scholenvoorlichting in de regio aan (basis)schoolkinderen over het leven met een visuele beperking, om kinderen bewust te maken over de wereld van mensen die blind of slechtziend zijn. Een wordt van scholen verwacht dat zij als tegenprestatie een wervingsactie doen. 
  • Je werft proactief (basis)scholen in de regio voor deze scholenacties/voorlichtingen, met als doel de jaarlijkse doelstelling voor scholenopbrengst te realiseren.
  • Je bouwt het bestaande netwerk aan scholen uit.
  • Je werkt netjes en zorgt via ons CRM-systeem (Salesforce) dat de administratie van je werk piekfijn op orde is.
  • Je werkt zelfstandig vanuit huis en wordt daarbij ondersteund door je collega’s in de regio en ons kantoor in Zeist.

Onregelmatige werktijden (‘s avonds) kunnen af en toe voorkomen. Deze zijn zelf in te delen. Er zijn regelmatig bijeenkomsten op ons kantoor in Zeist.


Wat breng je mee?

  • Je loopt warm voor ons werk en wilt je graag sterk maken voor mensen die slechtziend of blind zijn.
  • Je hebt goede commerciële/wervende capaciteiten.
  • Je beschikt over ten minste MBO werk- en denkniveau.
  • Je bent communicatief en stapt gemakkelijk ergens op af.
  • Je staat makkelijk voor een groep (kinderen).
  • Je werkt graag doel- en resultaatgericht.
  • Je hebt affiniteit en ervaring met het werken met vrijwilligers.
  • Je kunt zelfstandig opereren en je eigen werk plannen.
  • Je hebt kennis van en/of affiniteit met onze christelijke achterban.
  • Je hebt een enthousiaste en flexibele houding.
  • Je beschikt over een flink doorzettingsvermogen.
  • Je bent in het bezit van een eigen auto en geldig rijbewijs.
  • Je woont bij voorkeur centraal in de betreffende provincie.


Wat bieden we je?

  • Een uitdagende en veelzijdige functie met veel vrijheid.
  • Een kans om voor een prachtig doel te werken.
  • Goede arbeidsvoorwaarden met een marktconform salaris (FWG 45, CAO Gehandicaptenzorg). Een eindejaarsuitkering vormt onderdeel van de arbeidsvoorwaarden.
  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar, ingaande per direct.

Enthousiast?

Stuur je CV en motivatiebrief vóór 1 februari 2019 09.00 uur naar Caroline de Jong, officemanager: cdjong@bartimeusfonds.nl. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 7 februari en maandagmorgen 11 februari 2019.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Linda van der Weijden, medewerker fondsenwerving: 030  693 50 45, lvdweijden@bartimeusfonds.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Delen in je netwerk wel!