Vragen over de webwinkel

Heeft u een vraag over de webwinkel of over uw bestelling? Op deze pagina vindt u de antwoorden op de meestgestelde vragen over deze onderwerpen. Komt u het antwoord op uw vraag niet tegen? Neem dan alstublieft contact met ons op.

Hoe plaats ik een bestelling?

Uw bestelling kunt u op eenvoudige wijze aan ons doorgeven. Klik op het artikel dat u wilt bestellen. Plaats vervolgens het artikel in het winkelwagentje. Hierna kunt u verder gaan met winkelen, of uw bestelling afronden. De betaling van uw bestelling kunt u voldoen via iDEAL. Na het verzenden van uw bestelling ontvangt u een bevestiging via het door u opgegeven e-mailadres.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt de betaling voor uw bestelling voldoen via iDEAL. Wilt u op een andere manier betalen? Neem dan alstublieft contact met ons op.

Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen worden geleverd binnen 1 week.

Heeft u na die periode uw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan alstublieft contact met ons op via telefoonnummer (030) 693 50 50 of stuur een e-mail naar webwinkel@bartimeusfonds.nl.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt verzonden via Post.nl. Indien u meerdere artikelen heeft besteld, is het mogelijk dat uw bestelling wordt verzonden in deelzendingen in verband met lagere verzendkosten. Op die manier kunnen we zoveel mogelijk geld aan ons werk voor blinde en slechtziende mensen besteden.

Ik heb een deel van mijn bestelling ontvangen. Wat nu?

Indien u meerdere artikelen heeft besteld, is het mogelijk dat uw bestelling wordt verzonden in deelzendingen in verband met lagere verzendkosten. Op die manier kunnen we zoveel mogelijk geld aan ons werk voor blinden en slechtzienden besteden.

Heeft u na drie werkdagen de andere deelzending(en) nog niet ontvangen? Neem dan alstublieft contact met ons op via telefoonnummer (030) 693 50 50 of stuur een e-mail naar webwinkel@bartimeusfonds.nl.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.  Wat nu?

De levering van uw bestelling kan tot drie weken duren. Heeft u na drie weken uw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan alstublieft contact met ons op via telefoonnummer (030) 693 50 50 of stuur een e-mail naar webwinkel@bartimeusfonds.nl.

Kan ik een van de artikelen uit de webwinkel ook in een grote oplage bestellen? Bijvoorbeeld om weg te geven als relatiegeschenk?

Ja, dat kan. Neem hiervoor even contact met ons op. U kunt het contactformulier invullen, een e-mail te sturen naar webwinkel@bartimeusfonds.nl of telefonisch contact met ons op te nemen. U kunt hiervoor bellen naar (030) 693 50 50. Uw bestelling wordt dan zo spoedig mogelijk afgehandeld.

Ik woon in het buitenland. Kan ik dan ook een bestelling doorgeven voor een van de artikelen uit de webwinkel?

Ja, dat kan. Neem hiervoor even contact met ons op. U kunt het contactformulier invullen, een e-mail te sturen naar webwinkel@bartimeusfonds.nl of telefonisch contact met ons op te nemen door te bellen naar (030) 693 50 50. U ontvangt eerst een kostenopgave voor de verzendkosten. Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling verzonden.

Waarom moet ik mijn e-mailadres invullen bij het doorgeven van een bestelling via de webwinkel?

Wanneer u uw e-mailadres doorgeeft bij uw bestelling, kunnen wij u een zo optimaal mogelijke service bieden.

  • Via het opgegeven e-mailadres kunnen wij u een bevestiging sturen van uw bestelling. U weet dan dat de bestelling in goede orde is ontvangen.
  • Bij vragen over de bestelling kan worden gerefereerd aan het bestelnummer dat in uw bevestigingsmail staat vermeld.
  • Via e-mail kunnen wij sneller contact met u opnemen indien er vragen zijn over uw bestelling.

Ik wil een bestelling plaatsen voor mijn bedrijf. Kan dat?

Ja, dat kan. U kunt hiervoor bellen naar (030) 693 50 50 of een e-mail sturen naar webwinkel@bartimeusfonds.nl. Uw bestelling wordt dan zo spoedig mogelijk afgehandeld.