Vragen over post

Heeft u een vraag over de post die u van het Bartiméus Fonds krijgt toegestuurd? Op deze pagina vindt u de antwoorden op de meestgestelde vragen over dit onderwerp. Komt u hier het antwoord op uw vraag niet tegen? Neem dan alstublieft contact met ons op.

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

U kunt uw adreswijziging direct doorgeven via het adreswijzigingsformulier. U kunt uw adreswijziging ook doorgeven via e-mail, telefoon of post. Onze contactgegevens vindt u op de contactpagina.

Ik wil het Bartiméus Fonds steunen, maar geen post ontvangen. Kan dat?

Natuurlijk. U kunt uw bijdrage overmaken via een automatische incasso of via een eigen (periodieke) overschrijving. Als u ons laat weten dat u verder geen post meer wilt ontvangen, zullen wij ervoor zorgen dat dit ook niet meer gebeurt. U kunt er ook voor kiezen om uitsluitend digitaal geïnformeerd te worden over de projecten en acties van het Bartiméus Fonds. U kunt zich hiervoor aanmelden voor de digitale nieuwsbrief.

Hoe komt u aan mijn adresgegevens?

Wanneer u een donatie overmaakt of een bestelling doorgeeft, vraagt het Bartiméus Fonds u om bepaalde gegevens te verstrekken. het Bartiméus Fonds verzamelt deze informatie om bestellingen en donaties zo vlot mogelijk te verwerken.

Het is mogelijk dat u daarna opnieuw een verzoek om een gift ontvangt. Voor de werving van nieuwe donateurs maken wij soms gebruik van bestanden van zogenaamde ‘adresleveranciers’. De bestanden zijn eigendom van die leveranciers en worden beschikbaar gesteld voor eenmalige direct marketing doeleinden. Indien u niet wilt dat uw adresgegevens voor wervingsdoeleinden worden gebruikt, dan kunt u dit doorgeven via postfilter.nl.

Verkoopt het Bartiméus Fonds adressen door aan derden?

Nee. het Bartiméus Fonds vindt de privacy van haar donateurs belangrijk, en gaat uiterst zorgvuldig met deze gegevens om. Persoonlijke gegevens worden nooit doorverkocht aan derden. Meer informatie over dit onderwerp vindt u in ons privacybeleid.