Vragen over het lidmaatschap

Heeft u een vraag over het lidmaatschap van het Bartiméus Fonds? Op deze pagina vindt u de antwoorden op de meestgestelde vragen over dit onderwerp. Komt u hier het antwoord op uw vraag niet tegen? Neem dan alstublieft contact met ons op.

Kan ik lid worden van het Bartiméus Fonds?

Op 27 september 2018 hebben de leden van het Bartiméus Fonds het definitieve besluit genomen om de vereniging per 1 januari 2019 om te zetten in een stichting met de naam Bartiméus Fonds. Dit met het oog op de toekomst: als stichting kunnen we ons nóg slagvaardiger inzetten voor mensen die slechtziend of blind zijn. Het wijzigen van de rechtsvorm heeft tot gevolg dat u zich niet meer als lid kunt aanmelden,

Kan ik het werk van het Bartiméus Fonds op een andere manier steunen?

Ja, dat kan. Kijk voor alle mogelijkheden bij Help mee.

Ik was lid, wat is er voor mij veranderd per 1 januari 2019?

Per 1 januari 2019 is uw lidmaatschap overgegaan in een donateurschap, en is uw ledenbijdrage gewijzigd naar een donatie. Gebruikte u voor het overmaken van uw ledenbijdrage een automatische incasso? Dan is er niets veranderd voor u. Maakte u uw ledenbijdrage over via een overschrijving? Dan kunt u zich voor mensen met een visuele beperking blijven inzetten met een donatie. Indien u uw lidmaatschap niet wilt omzetten naar een donateurschap kunt u contact opnemen met Caroline de Jong. Bel naar (030) 693 50 41 of stuur een e-mail naar cdjong@bartimeusfonds.nl.