‘Door de ogen van’ genomineerd voor Europese prijs

12 november 2019

Onze bewustwordingscampagne ‘Door de ogen van’ is genomineerd voor een European Excellence Award. Geweldig dat onze inzet om meer begrip te creëren voor leven met een visuele beperking ook op Europees niveau is opgevallen!

Samen met de samenwerkende Nederlandse organisaties voor mensen met een visuele beperking lanceerden wij op 3 juni jl. de campagne ‘Door de ogen van’, waarin mensen worden uitgenodigd het leven eens te bekijken door de ogen van iemand die slechtziend of blind is. Op de campagnewebsite doordeogenvan.org zijn vier korte video’s te zien en inspirerende verhalen te lezen van mensen met een visuele beperking die heel bijzondere dingen doen, en heel gewone. Precies zoals zij dat willen, omdat ze hun eigen weg kiezen en vol in hun leven staan.

De European Excellence Award is een Europese vakprijs voor pr & communicatiecampagnes. ‘Door de ogen van’ is genomineerd in de categorieën ‘Contentmarketing’ en ‘Beste campagne Benelux’. Op 29 november worden de winnaars bekend gemaakt.